BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

SWEET SIXTEEN

Wednesday 14 September 2011

layan jiwa jap...

bintang hatiku
Bagi saya melihat bintang pda waktu malam adalah perkara yang terindah dalam hidup saya.., tapi apabila saya tengok bintang di langit saya melihat banyak sangat bintang yang bersinar.., tapi saya langsung tak bahagia.., saya pun pelik... tapi apabila saya melihat awak saya rasa sangat bahagia dan ketika itulah saya sedar bahawa awak lah bintang hati 

mutiara hatiku
takkala kekasih tersenyum hatipun berkata dialah bidadari syurga mutiara terjaga,
takkala kekasih sedang menangis hatipun berbisik dialah yang paling lembut yang harus ku jaga..

pertama kali
Kali pertama saya melihat awak..,saya takut berjumpa dengan awak..
tapi bila saya dah berjumpa awak.., saya takut nak pandang awak muka awak..,
tapi bila saya pandang muka awak.., saya takut jatuh cinta dengan awak..
tapi sekarang saya dah jatuh cinta dengan awak..,

sekarang ni saya takut kehilangan awak...
 

0 comments: